T2-603 Model 68
(1968-1969)
V polovici roku 1968 prišli automobily Tatra 2-603 s novou, rozšírenou prednou maskou so svetlometmi posunutými viac k okraju karosérie, v strede s trojuholníkovým znakom Tatra a označením 603, a s modernejšie tvarovanými nárazníkmi s gumovými obdĺžnikovými vložkami. Na zadnej kapote bol zmenený tvar osvetlenia poznávacej značky. V interiéru bola zavedená regulácia rozvodu teplého vzduchu od topenia, zmenený tvar kľúk spúšťaní okien, pohodlnejšie opierky rúk operadla predných a zadných sedadiel. Na predných sedadlách boli sériovo montované bezpečnostné pásy, aby odpovedali novej vyhláške platnej od r. 1968. Od štvrťroku 1968 boli posilňovače bŕzd zn. Ate nahradené výrobkom z n. p. Autobrzdy Jablonec n. Nisou, zapaľovacia cievka bola premiestnená z karosérie na pravú stranu motora. Novinkou bolo zavedenie kotúčových bŕzd (sériovo sa však montovali až od modelu 69). Motor zostal bez podstatnejších zmien, iba vyžadoval palivo s oktánovou hodnotou 84. Výmena oleja po
Vo februári 1968 Ústav cestnej a mestskej dopravy v Prahe zapracoval pre ministerstvo dopravy správu o skúške Tatry 2-603. V záverečnom hodnotení sa konštatovalo, že Tatra 2-603 už nesplňuje požiadavky kladené na reprezentačné vozidlo. Je potrebné vyvinúť novú koncepciu s modernejším tvarovaním karosérie a špičkovým vybavením interiéru.
Model 68 dostal nové nárazníky a širšie predné čelo. Zadná kapota tiež bola zmenená...